Badanie satysfakcji klienta

Grupa CWS-boco/Initial przez cały czas stara się zapewniać jak najlepszą jakość usług. Aby poznać opinie klientów na ten temat, połączyliśmy siły z firmą Integron, która świadczy usługi badawcze i konsultingowe. W ramach wspólnego programu  zwrócimy się do klientów z prośbą, aby poświęcili dwie minuty na udział w krótkiej ankiecie dotyczącej postrzegania relacji z CWS-boco/Initial jako całości.

customer-satisfaction-bubbles.jpg

Jak działa ankieta?

W najbliższych miesiącach klienci otrzymają emailem zaproszenia od firmy Integron, które będą zawierać spersonalizowany link do ankiety online. Przedmiotem badania może być relacja z CWS-boco/Initial w zakresie różnych form kontaktu. Wypełnienie ankiety zajmie tylko dwie minuty. Biorąc udział w ankiecie klienci podzielą się doświadczeniami, opiniami i odczuciami na temat współpracy i umożliwią CWS-boco/Initial wdrożenie ukierunkowanych działań, których celem jest ciągłe doskonalenie satysfakcji klientów. 

integron-logo-no-payoff.png